ŞIK OLMAK ZOR DEĞIL

Şık olmak zor değil

28.kasım 2018
 Güzel ve çok ilham verici bir gün geçirdim. Bu günleri biliyorsunuz, tamamen beklenmedik zamanlarda, pek çok şey aklınıza gelir ve bir sonraki adıma doğru  ilerlemek için tam olarak ne yapmanız gerektiği konusunda daha iyi bir vizyonunuz oluşur.
Evet, bu benim sahip olduğum özel bir günün türü ve onu sevdim! Asla bitmeyen güneş ışığı, palmiye ağaçları ve ilham verici LA sokakları da şaşırtıcı hisler oluşturmakta, ancak bazen yolunuzun net bir görüntüsünü almak zor olabilir. yüzüne kocaman bir gülücük koy.🙂
Yüzüme bir gülümseme getiren bir başka neden ise de Chloe'nin bu güzel Drew çantası! Gündüz ve gece dışarıda kolayca takılabilen bir mini çanta. Ancak içine  çok şey koymak mümkün olmayacak diye korkuyordum, ama aslında gerçekten bir büyük çanta gibi bir kıza ait içinde olması gereken tüm  gereçler sığacak kadar geniş -  mini cüzdan, cep telefonu ve ruj vs.
Çalışmanın ve etrafındaki tüm planların / müdahalelerin yanı sıra, önümüzdeki hafta NE'de neleri ziyaret edeceğimi / bunun için ne yapacağımı planlıyorum ve DTLA'yı keşfetmenin zamanı geldiğini hissediyorum. Def var. Disney Konser Salonu, MOCA ve Los Angeles Merkez Kütüphanesi gibi ziyaret etmek için sabırsızlanıyorum inanılmaz ve benzersiz yerlerden bir çift. Fotoğraf makinemi kesinlikle yanımda getireceğim ve sizlerde aynı konumdaysanız tonlarca fotoğraf çektiğinizden emin olun, böylece keşfettiğim LA deneyimlerini paylaşmaya devam edebilirsiniz.
İyi günler sevgili insanlar ve destek için bir kez daha teşekkür ederim!
Ben giyiyorum: Ayakkabı - Marc Marc Jacobs, Tee - Isabel Marant, Çanta & güneş gözlüğü - Chloe, Blazer - Givenchy, Kot - Stella McCartney, Yüzük - HOH1960, Kolye - Diana Broussard, Eşarp - Alexander McQueen
drewbag5
drewbag4
drewbag3
drewbag6
drewbag
drewbag2

You Might Also Like

0 yorum